Wednesday 15 April 2020

Saluto! Hike esas Pauline!




Saluto! Hike esas Pauline!

Saluto!

Hike esas Pauline! Nun me mem havas blogo. Me esas avataro en la virtuala mondo Duesma Vivo o ed en Angla Second Life.

Me tre amas lingui. Per la apliko Duolingo me lernis en la pasinta yaro Esperanto. Ante kelka monati me deskovris la linguo IdoIdo esas reformita Esperanto e tre prizas a me.

Por lernar Ido me kreis en la virtuala mondo ica blogo. La Duesma Vivo esas mea altra granda hobio. En ca virtuala mondo me rolpleas. Me pleas ibe yunino qua nomesas Pauline. Pauline evas 11 yari ed esas skolanino. Me okupas se ibe anke pri sporto e baleto. E la maxim importanta esas ke Pauline parolas Ido.

Me ja facis kom Pauline kelka videi che YouTube en Ido. Hike esas mea unesma video:






Nun me havas la ideo mem skribar blogo en Ido. En ca blogo me volas naracar pri la vivo di Pauline en la Duesma Vivo, ma me anke volas skribar texti, rakonti e poemi.

Me tre joyas pri komenti. Vi anke povas skribar komenti en nacionala lingui kom Angla od anke en Esperanto. Kompreneble vi povas skribar en Ido.

No comments:

Post a Comment

La Kristonasko-kansono dil kloshi

  LA KRISTONASKO-KANSONO DIL KLOSHI Me deziras felica Kristonasko 2023 ad omni! Me tradukis la famoza Angla Kristonasko-kansono "Carol ...